  • Data: 2007-07-24 06:01:25
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jul 2007 23:42:07 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy, wobec braku umowy pisemnej, możesz w jakikolwiek sposób dowieść, że
    > oni się zobowiązali płacić te rachunki za media? Bo dość kluczowa w tym
    > momencie kwestia.

    Ok - jesli nie ma umowy pisemnej to w jaki sposob moge w ogole cokolwiek
    udowodnic? Zalozmy ze teraz chce podniesc czynsz - w jaki sposob mam to
    zrobic? Napisac pismo i przedlozyc im? Czy moge w tym momencie zadac
    spisania umowy jesli nei zrobilem tego wczesniej? Przeciez moge np
    podniesc czynsz 3-krotnie - mam do tego prawo?