  • Data: 2007-07-24 10:10:54
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Monter nie mieszka, nie mieszkał, nigdy nie był posiadaczem tego
    > mieszkania, nie ma żadnych praw.

    To Ty tak twierdzisz. Monter twierdzi inaczej. I komu policja ma wierzyc ?

    > Chodzi o stan posiadania, prawo chroni posiadaczy.

    Tzn. jezeli wynajme komus mieszkanie, to on staje sie posiadaczem ?
    Uff.. skomplikowane :)

    Na wszelki wypadek nigdy nie bede nikogo wpuszczal do mieszkania.

    > Jest chronione, w tym wypadku montera wyrzuci, w dodatku dostanie on
    > zarzut naruszenia miru domowego i pewnie wyrok karny, jak sam nie chciał
    > wyjść.

    Ale dlaczego monter ma wyjsc ? Przeciez on tu mieszka i wynajal to ode mnie
    (tak twierdzi).

    > Podobnie wyrzucić można innych gości, ale tylko tych którzy nie
    > zamieszkiwali bezpośrednio przedtem.

    Alez oni mieszkali ! Przeciez tak mowia.

    pozdrawiam
    pluton