  • Data: 2007-07-24 10:00:37
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał
    > Ok, ale co robic np. z monterem kablowki, ktory nagle przykuje sie do
    > kaloryfera, wezwie policje i powie, ze on tu mieszka ?

    Monter nie mieszka, nie mieszkał, nigdy nie był posiadaczem tego mieszkania,
    nie ma żadnych praw. Chodzi o stan posiadania, prawo chroni posiadaczy.
    Jeśli ktoś jest w posiadaniu (np. wynajmował itp) to jest chroniony. Jak sam
    nie odda, to posiadania może pozbawić sąd.

    > Moje mieszkanie w zaden sposob nie jest chronione ? Policja go nie wyrzuci
    > ?

    Jest chronione, w tym wypadku montera wyrzuci, w dodatku dostanie on zarzut
    naruszenia miru domowego i pewnie wyrok karny, jak sam nie chciał wyjść.
    Podobnie wyrzucić można innych gości, ale tylko tych którzy nie
    zamieszkiwali bezpośrednio przedtem.