  • Data: 2007-07-24 06:24:04
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomjas napisał(a):

    > No dobra - to jak oni udowodnia ze byla jakas umowa ustna? Czy zamiast
    > odcinania gazu pradu itp (ktore jest jak wiadomo niedozwolone)
    > nie mge sie wprowadzic do jednego z pokoi i np
    > hodowac tam 16 kotow?
    Nie możesz, bo Cię mogą nie wpuścić - zrozum, oni tam teraz, uwaga,
    *mieszkają*. A to zgodnie z prawem jest rzecz święta. Przejęli jakby
    Twoje mienie na własność, teraz to jest jakby ich dom. Prawo jest po ich
    stronie i nic nie może zakłócać ich miru domowego. Jeżeli wystąpisz o
    eksmisję, to może uda Ci się odzyskać swoją własność. A jeśli masz
    pewność, że ludzie wyniosą się w sierpniu i jeszcze łaskawie będą do
    tego czasu płacić czynsz, to tym lepiej dla Ciebie - poczekaj do tego
    czasu, rozstań się z nimi "w zgodzie" i następnym razem spisuj wszystko,
    co do czego mogą się pojawić jakiekolwiek wątpliwości - będziesz miał
    wtedy jakieś szanse w ewentualnym procesie cywilnym o odszkodowanie.

    Pozdrawiam, argothiel