  • Data: 2009-01-07 16:26:07
    Temat: Re: Jak sie pozbyc dziada z mieszkania?
    Od: "Sebek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick" napisał:
    > Ale sa nadal malzenstwem, nie ma separacji itp? Wiec calkiem duzo ich
    > laczy.

    No niestety :/

> [...]
    > podobnie nie mozesz np wyrzucic rzeczy tego pana na zewnatrz. On moze
    > wtedy wezwac Policje i ma do tego prawo. A osoba wyrzucajaca bedzie miala
    > powazne problemy. Podobnie trzeba uwazac na np oskarzenia o kradziez.
    > Lokum musisz zapewnic lub czekac na gmine. Ew jeszcze sad moze zadecydowac
    > o innym rozwiazaniu (biorac pod uwage przemoc itp).
    >
    > W USA fajnie dziala zakaz zblizania sie do ofiary przemocy - i ZAWSZE to
    > osoba uzywajaca przemocy musi sie wyprowadzic z domu - ofiara zostaje w
    > swoim domu. W PL to wlasnie ofiara musi czesto uciekac - a sprawca siedzi

    Ehh, Polska to jednak wciaz kraj trzeciego swiata :/

    > Wg mnie nie ma na co czekac, 600 pln to nie majatek - a szkoda zycia.
    > Szczegolnie jesli byla przemoc...

    Otoz to, dlatego staram sie ja przekonac, zeby sie tym w koncu sama zajela i
    na nic nie czekac.

    PS. Dodam jeszcze, nie wiem czy to istotne... ona spodziewa sie dziecka, ale
    nie jest to dziecko jej meza. Maz wie, ze ona ma innego i nic sobie z tego
    nie robi, nie wie jednak, ze ona z tym drugim beda miec dziecko.