  • Data: 2009-01-07 19:46:09
    Temat: Re: Jak sie pozbyc dziada z mieszkania?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gk2h80$sl6$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Otoz, sytuacja wyglada nastepujaco. Znajoma mieszka z mezem pod jednym
    > dachem. Ona nie jest tam zameldowana, on jest. Wlascicielem tego
    > mieszkania jest jej ojciec (tez nie jest tam zameldowany). Jedyne co w
    > tej chwili laczy malzonkow, to ze sa malzenstwem tylko na papierze i
    > zamieszkuja w tym samym lokalu. Czy jej ojciec, jako wlasciciel ma
    > prawo usunac tego delikwenta z zajmowanego mieszkania i jak tego
    > dokonac?
    > Pozdrawiam i dziekuje za odp.

    Zameldowanie lub jego brak nie rodzą żadnych skutków prawnych w sferze
    prawa do pobytu w lokalu. Właściciel lokalu ma oczywiście prawo
    wypowiedzieć umowę (choćby ustną) na podstawie której mąż jego córki
    korzysta z lokalu. Teraz brakuje mi informacji, czy mąż rzeczony
    zamieszkuje w tym lokalu, czy jest tylko zameldowany. jak zamieszkuje, to
    poszukaj w archiwum grupy po haśle "eksmisja". Jak nie zamieszkuje, to nie
    widzę żadnego problemu. Nie ma prawa zamieszkiwać i już. Fakt nie
    zamieszkiwania w miejscu zameldowania można pisemnie zgłosić w Biurze
    Ewidencji ludności właściwym dla położenia danego lokalu. Przeprowadzą
    postępowanie administracyjne i ewentualnie delikwenta wymeldują.