eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak potraktowac taka reklamacje › Re: Jak potraktowac taka reklamacje
  • Data: 2008-11-10 15:00:06
    Temat: Re: Jak potraktowac taka reklamacje
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pon, 10 lis 2008 o 17:04 GMT, Flo napisał(a):

    >> Tylko jak do tego podejsc, reklamacja nie zostala uznana, ale naprawiono mi
    >> buty, choc tego sobie nie zyczylem? :)
    >> Czy jest tutaj wszystko ok? mozna sie do czegos przyczepic? mam grzecznie
    >> isc odebrac naprawione buty, chociaz nie chcialem zeby mi je naprawili? :)
    >
    > Dokładnie tak.
    >
    > Skoro najtańszym sposobem doprowadzenia obuwia do "stanu zgodnego z
    > umową" była naprawa to sprzedawca postąpił prawidłowo.

    Niby tak,ale to juz drugi raz w tym samym miejscu to samo uszkodzenie

    > Pozostaje tylko kwestia jakości naprawy. Naprawić, a naprawić to dwa
    > różne pojęcia.

    Poprzednim razem bylo dobrze, mialo sie trzymac lepiej niz fabrycznie :) no
    ale po prawie roku puscilo :)

    > Przy odbiorze zwrócić uwagę na jakość naprawy. To wszystko co możesz zrobić.

    Tylko co w zwiazku z tym, ze nie chcialem ich naprawiac, i "reklamacja
    zostala odrzucona"? w takiej sytuacji ktos mial sie ze mna skontaktowac i
    mialem podjac decyzje o dalszych krokach, np. ze chce zeby mi je naprawiono
    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Never go to a doctor whose office plants ]
    [ Ekg: #3781111 ][ have died. ]
    [ LinuxUser: #249916 ][ -- Erma Bombeck ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1