  • Data: 2004-10-07 15:52:39
    Temat: Re: Jak odzyskac przedawniona naleznosc?
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-07, Stasio Podróżnik <B...@o...pl> wrote:

    > Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa ... Działają na twoją szkodę ...

    Kiedy z tego, co zdążyłem się wcześniej dopytać, to wyłącznie sprawa cywilna
    - do której przedawnienia nieświadomie, ale dopuściłem. :( (nie tylko tej
    jednej...)

    > Jeśli naurą problemu z odzyskaniem długu byłoby jego przedawnienie,
    > wymyśleć metodę na uzyskanie uznania długu, odnowienie zobowiązania ...

    Myślałem o tym - ale nic nie wymyśliłem. Gość zapewne jest cwańszy ode mnie,
    i chyba nie da się podejść. W każdym razie nie mam zielonego pojęcia, jak
    miałbym to zrobić - on po prostu zaprzecza, że usługi były świadczone na
    jego rzecz, i już. Z jednym wyjątkiem: gdy w grę wchodziła jeszcze trzecia
    firma, to już sam napisał "...z wyjątkiem jednej usługi...". Wniosek z tego,
    że jest bardziej oblatany w kruczkach prawnych, i będzie czujny.

    > Niby nic bo i tak nie będzie płacić, ale nie martwisz się wtedy
    > przedawnieniami tylko robisz sprawę karną (jeśli sąd zasądzi
    > naprawienie szkody to dobrze) a potem na podstawie wyroku karnego
    > droga cywilną uzyskujesz nakaz zapłaty ...

    To prawda - ale nie wiem, jak go podejść.

    > Wschodni akcent u negocjatora ...

    Myślałem i o tym. Nawet adwokata pytałem, co o tym sądzi. On mówi "panie,
    w więzieniu na ul. [..] już paru takich *zleceniodawców* siedzi". No, gdyby
    do problemów ze ściągnięciem pieniędzy miałyby mi jeszcze dojść takie... :(
    --
    pozdrowienia

    Z.