  • Data: 2004-10-08 09:09:39
    Temat: Re: Jak odzyskac przedawniona naleznosc?
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości
    news:ck1s0t$jm9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No właśnie - jak w temacie.
    >
    > Prowadząc działalność usługową, byłem jednak nieco "zbyt grzeczny" dla
    > klienta (i to niejednego...), który potem okazał się kanciarzem, w dodatku
    > przegapiłem - jak się poniewczasie okazało - dwuletni termin kiedy można
    > jeszcze oddać sprawę do sądu (czemu to tylko 2 lata?).
    >
    > W sumie miałem już zrezygnować (to już ponad 4 lata...) - ale zastanawiam
    > się, czy nie dałoby się na tego kanciarza jakoś skutecznie wywrzeć presji?
    > Chodzi o kilka tysięcy, których mi zwyczajnie szkoda. Metoda gościa jest
> [...]

    Wnoś śmiało powództwo i przesłuchaj skubańca (w charakterze strony - niech
    powie, że nigdy nie był ci nic krewny). Na zarzut przedwnienia może powołać
    się dłużnik - a on przecież nie jest dłużnikiem (tak twierdzi). Doprowadź do
    tego, aby przed sądem powiedział, że nigdy nie świadczyłeś mu usług, później
    przeprowadź dowód, że było inaczej.

    p.
    W,