  • Data: 2004-10-07 15:47:06
    Temat: Re: Jak odzyskac przedawniona naleznosc?
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-07, Przemek R. wrote:

    > *)nie wczytalem sie dokladnie, ale z tego co "chwycilem" to masz dowody,
    > wiec rob transparent 3X3
    > kup megafon lec pod jego firme i zaczynaj kampanie, i najlepiej pod
    > drzwiami zostaw ulotke jakiegos
    > adwokata :-)

    Ale czy to znaczy, że mając takie dowody nie muszę obawiać się go w sądzie,
    i mogę śmiało zacząć "robienie wielkiego smrodu"? Sąd uzna moje racje?

    Po prostu mam w pamięci sprawę tej kobiety, która z dwururki postrzeliła
    jednego ze złodziei, kradnących jej transformator - a potem to Ci złodzieje
    ją do sądu podali, gdzie musiała się gęsto tłumaczyć, i ledwo wybroniła...
    --
    pozdrowienia

    Z.