    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    <60052143$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6InNH.138737$GOlb.67717@fx35.ams1>
    <6006722f$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmNNH.358544$bhed.232395@fx10.ams1>
    <6007c5ff$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <Rt5OH.439753$Tkmb.265743@fx18.ams1>
    <6009128d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <oLKOH.897296$hYm1.224575@fx41.ams1>
    <600ba1af$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <sq3PH.1381742$FeB1.121924@fx43.ams1>
    <600d1c67$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <AQnPH.341924$ftKc.244889@fx11.ams1>
    <600e59a3$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 26 Jan 2021 00:31:33 GMT

    On 2021-01-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Oczywiście że kulson jest problemem, bo fizycznie broni tego
    > spierdolenia, którego sam jest istotnym elementem.

    Nóż jest problemem bo fizycznie zadźgał jeszcze nie denata.

    > Usprawiedliwiasz - nie popierasz ale rozumiesz...

    Jak usprawiedliwiam? Publicznie pisząc, że mogę zrozumieć motywy? Gdzie
    tu usprawiedliwienie? Też rozumiesz te motywy.

    > Pieprzenie kotka. Młotek nie ma świadomości - kulson tak. Młotek nie ma
    > osobowiści prawnej - kulson tak. Młotek nie ma matury. I tak dalej.
    > Zresztą powiedz kulsonowi, ze jest młotkiem to zobaczysz co ci odpowie;)

    To są technikalia. Jest bezwolnym wykonawcą poleceń? Jest. Czyli w tej
    sytuacji jest młotkiem.

    > Dopóki nie mają ograniczonej poczytalności to odpowiadają a swoje czyny,
    > jak nie mają to zdaje się nie powinni zostać dopuszczeni do służby.

    A czy ja mówię coś innego?

    > Aspirant kulson i sierżant sawera? Przypuszczam że wątpię.

    Myślisz? Miejsc sporo się porobiło, dużo spółek jest, nie upchną?

    > Pięć lat? Dlatego piszę, że co poniektórzy są zapewne zainteresowani
    > drugą kadencją pisu. Zresztą wiesz. Komendant się zmieni. Przyjdzie nowe
    > i może się okazać, że jakoś teraz ciężej awansować.

    Powinni wylecieć, ale kto na ich miejsce skoro nie chcesz dawać podwyżek? :)

    --
    Marcin