  • Data: 2021-01-24 14:12:45
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    orzadzenie/

    > Czy bezprawnik jest jakimś nowym konstytucyjnym organem do stwierdzania
    > niezgodności z konstytucją? Bo jeśli tak, to Rozporządzenie powinno być
    > po prostu uchylone.
    Pomyśl przez sekundę logicznie. Spróbuj chociaż.
    Podam ci przykład, może załapiesz analogię.

    https://oko.press/skandaliczna-decyzja-izby-dyscypli
    narnej-zawiesila-sedziego-tuleye-i-pozwolila-postawi
    c-mu-zarzuty-karne/

    "Nielegalna Izba Dyscyplinarna uchyliła immunitet sędziemu Igorowi
    Tulei, co pozwoli Prokuraturze Krajowej postawić mu absurdalne zarzuty
    karne za wpuszczenie dziennikarzy na ogłoszenie ważnego dla obywateli
    orzeczenia."

    I teraz tak... zgodnie z tym co piszesz, powinno się najpierw urzędowo
    uchylić decyzję Izby Dyscyplinarnej żeby stwierdzić, że jednak zarzutów
    nie ma.
    Uważaj: trzeba by uchylić decyzję NIELEGALNEJ izby. Urzędowo uchylić
    decyzję grupki osób, które spotkały się na kawie i ciastku.
    Załapałeś absurd takiego postępowania?

    Zgodnie z prawem sędzia Tuleja nie ma żadnych zarzutów, więc może je
    olać (dopóki mamy resztki działającego prawa, bo wiadomo, że brutalną
    siłą reżim może wszystko odpierdolić co chce)

    Wracając do rozporządzeń, więc teraz trzeba uchylić rozporządzenia
    niezgodne z prawem, które nigdy nie powinny były powstać, bo nie da się
    tak zwyczajnie, zgodnie z logiką, powiedzieć: nigdy nie było takiego
    rozporządzenia. W tym przypadku rozporządzenia niezgodne z prawem wydał
    organ legalny, więc rozporządzenie istnieje. Zdarza się.
    Takiego syfu narobili, że najtęższe głowy siedzą i dumają jak ten (i
    wszystkie inne) syf posprzątać. I jest na to sposób, bo to nie pierwsze
    w historii rozporządzenia niezgodne z ustawą, ale jest tego tak dużo, że
    ręce opadają.

    Tyle, że ty się upierasz, że policjant ma obowiązek wykonać zapisy
    niezgodnego z prawem rozporządzenia "bo opublikowane" i musi je
    wykonywać tak długo, dopóki rozporządzenie nie zostanie formalnie uchylone.
    Otóż nie musi, a wręcz mu nie wolno. Bo wykonując rozporządzenia
    niezgodne z prawem łamie prawo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr