    Subject: Re: Interpretacja [spirala podbijania stawki]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 23 Oct 2019 18:19:37 +0200

    W dniu 23.10.2019 o 13:24, A. Filip pisze:

    > Była plota. Jest zaprzeczenie (adwokata).

    Ale słabe, bo niejednoznaczne - z czego się cynicznie (twoje ulubione
    słowo) nabijamy:P

    > Ja osobiście traktuje to zaprzeczenie jako "podbicie stawki".
    > Raczej+ jest prawdziwe ale jeśli nie jest to kara w uszczerbku na
    > wizerunku publicznie zaprzeczającego powinna być *znacznie* większa.

    A skąd. Już nie raz zostali przyłapani na kłamstwie i nic im z tego
    powodu nie było. Widać tym razem zabolało, bo dotknęło ją osobiście. Z
    rodzin innych fajnie się nabijało?

    > Więc kto z "sugerujących" ma jaja *dalej* podbić stawkę i napisać o
    > "realnym istniejącym dziecku księdza Szydło" podpisując się własnym
    > imieniem i nazwiskiem o ile nie jest "gołodupcem" na potrzeby procesowe?

    A dlaczego milibyśmy? Napisał, że nie został ojcem, to zakładamy, że nie
    został.

    Co do dyskomfortu pani p.o.remier, która podobno jest załamana atakiem
    na rodzinę - Pani p.o.remier jest autorem ustawy (tak się podpisała, że
    wnosi ustawę) która mimo zapewnień jej pełnomocnika pana babalskiego
    zbigniewa posłużyła do zwalniania matek na urlopach i kobiet w ciąży
    przy pomocy gry słów. Potem ten sam pan zbigniew, wbrew wcześniejszym
    zapewnieniom (i to nie w telewizji śniadaniowej a do protokołu w komisji
    legislacyjnej),będąc pełnomocnikiem tym razem ministra w rządzie panie
    p.o.remier pozwalniał te matki i kobiety w ciąży, o czym pani p.o.remier
    została poinformowana. W odpowiedzi odpisał tym razem jej minister, że
    wszystko odbyło się zgodnie z prawem, którego autorem była pani
    p.o.remier. Także zapewniam cię, że utrata pracy, wbrew gwarancjom
    zatrudnienia była dla tych rodzin większym dyskomfortem niż pani
    p.o.remier przeżywa teraz.

    Także mam w d4 jej dyskomfort, choć w zasadzie to nie prawda - mam z
    tego pewną satysfakcję. Życzyłem jej, żeby jej bóg wynagrodził jej jej
    postępowanie i muszę przyznać, że jest on cyniczniejszy od ciebie, że
    posłużył się w tym celu księdzem. Jak pani p.o.remier czy jej
    pełnomocnik chce mnie szukać, to napewno znajdzie, bo pod pismem do niej
    podpisałem się swoim nazwiskiem (w przeciwieństwie do niej, bo
    odpowiedzieć nie miała odwagi i posłużyła się swoim ministrem). Tak sie
    fajnie gnioiło sebę w cieniasie, rodziny którym przysługiwała ochrona
    przed zwolnieniem matek, a teraz jak ją dotknął "dyskomfort" to ajwaj.
    Życzę jej dużo dalszych doświadczeń, adekwatnych do jej czynów, bo sobie
    dobrze zasłużyła.

    --
    Shrek