  • Data: 2019-10-24 19:09:08
    Temat: Re: Interpretacja [spirala podbijania stawki]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2019 o 18:03, A. Filip pisze:

    > Podasz imię i nazwisko tego co pierwszy rzucił kamieniem w księdza Szydło?

    Nie. Nie podam ci choćby dlatego że go nie znam.

    > Czy to człowiek "odważny inaczej"?

    Prawdę mówiąc niespecjalnie mi to przeszkadza. Pani p.premier straszydło
    jest odważna inaczej, honorowa inaczej, prawdomówna inaczej i jest
    hopokrytką wycierającą sobie gębę wartosciami prorodzinnym jednocześnie
    zajmując się tworzeniem prawa, żeby kobiety w ciąży czy na urlopach
    macierzyńskich wyjąc spod chroniącego ich prawa i "powygaszać" bez
    uzasadnienia. Nie miała nawet jaj, żeby odpisać w tej sytuacji na pismo,
    tylko wyręczyła się babalskim, że ustawa nie nakłada na niego
    konieczości uzasadniania swoich decyzji. Niech ginie. Wcale mi jej nie
    szkoda.

    > Widać zapomniałeś jak "po prawniczemu" Kurski wrzucił dziadka Tuska w
    > Wermachcie. On _pod własnym imieniem i nazwiskiem_ zapytał się w
    > tygodniku angora,com.pl czy prawdziwe są plotki że dziadek Tuska zgłosił
    > się na ochotnika do Wermachtu a nie trafił tam z poboru jak wielu
    > pomorzan.

    No i?

    A ja zapytałem co to znaczy że pan szydło nie został ojcem? I czego się
    oburzasz?

    > Nie pamiętam bym tą sprawę zauważył.

    Dziwne - każdy pisuar się podniecał.

    --