  • Data: 2019-10-25 02:07:30
    Temat: Re: Interpretacja [spirala podbijania stawki]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 24.10.2019 o 18:03, A. Filip pisze:
    > Prawdę mówiąc niespecjalnie mi to przeszkadza. Pani p.premier straszydło
    > jest odważna inaczej, honorowa inaczej, prawdomówna inaczej i jest
    > hopokrytką wycierającą sobie gębę wartosciami prorodzinnym jednocześnie
    > zajmując się tworzeniem prawa, żeby kobiety w ciąży czy na urlopach
    > macierzyńskich wyjąc spod chroniącego ich prawa i "powygaszać" bez
    > uzasadnienia. Nie miała nawet jaj, żeby odpisać w tej sytuacji na pismo,
    > tylko wyręczyła się babalskim, że ustawa nie nakłada na niego
> [...]

    I dobrze. Doskonale Cie rozumiem, bo pewnie na Twoim miejscu miałbym
    podobne wrzuty (i satysfakcję), ale AF ma tu zasadniczo rację a mnie z
    lekka wkur...coraz większe zpisienie opozycji. Wyborcza wysmarzyła
    wczoraj czy przedwczoraj długasny artykuł na temat syna Szydło i w sumie
    nie wiem po co. Chyba tylko aby powk.. komenarzowych troli. Do suwerena
    przekaz i tak nie dotrze, do gorszego sortu nie musi, a generalnie
    odnosi się wrażenie, że to już te same metody.

    --
    Marcin