  • Data: 2009-10-22 12:03:20
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > Możesz rozwinąć? Bo nie zrozumiałam przesłania.
    >
    > Przejrzała poprzednie Twoje wypowiedzi w tym temacie i mam nieodparte
    > wrażenie, że zrobiłeś właśnie jakieś intelektualne salto w tył z obrotem.

    Albowiem? Ja sądzę coś przeciwnego.

    > Co jest konkretnie przesądem i z czym się nie zgadzasz?

    Rozróżnianie psów i świń. To, że ciemnogród chwali pyszne mięsko ze
    świninki... Że nie przeszkadzają mu rzeźnie świń, krów... Że nie
    przeszkadza mu, jak ryby się duszą na pokładach kutrów... Ale
    jednocześnie ciemnogród nie pozwala mi na legalną hodowlę i ubojnię
    psów, choćby nawet było to 1000 razy bardziej humanitarne niż ubojnia
    krów, świń czy owiec.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek