  • Data: 2009-10-22 12:08:34
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Przesądem ciemnogrodu jest to, że się w Polce psów nie je? Czy fakt, że
    > jednak większość Polaków psów nie je jest efektem ciemnogrództwa?

    Nie, to, że większość Polaków psów nie jest jest efektem ich braku w
    sprzedaży. Natomiast ciemnogrodem nazywam moralność kalego
    dopuszczającego warunki hodowli kurczaków, warunki hodowli świń itp przy
    jednoczesnym niedopuszczaniu hodowli psów na mięso, nawet jeśliby były
    prowadzone zdecydowanie ,,humanitarniej'' niż hodowle kurczaków czy świń.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek