  • Data: 2009-10-22 14:19:28
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:
    > Myślę jednak, że jest zupełnie odwrotnie i brak sprzedaży jest efektem
    > braku popytu.

    Ok. To ja zaryzykuję bankructwo... Mogę zacząć hodować, ubijać i
    sprzedawać? Nie! A więc sam widzisz.

    > Jakby był popyt na psinę (czyli jedzenie psów byłoby zgodne z naszą
    > kulturą), to i hodowle by były i prawo by było inne.

    A jaki był popyt na internet w Polsce w latach 70?

    > Widzisz, problem w tym że jakby psy miały być hodowane w tych warunkach
    > co świnie, to nikt chociaż trochę wrażliwy by nie dał rady ...

    No to by je hodowali niewrażliwi. Tak samo jak teraz hodują kurczaczki,
    świniaczki i inne pokarmy.

    > Nasz stosunek emocjonalny do zwierzaka ma duże znaczenie. Świnia - to
    > świnia po prostu, okrągłe toto i niepodobne do niczego.

    Jak nie? Do większości polityków.

    > Ale jak odkryli
    > jakiś czas temu hodowlę koni jakiegoś posła bodajże, które żyły w
    > strasznych warunkach, to się raban (słusznie zresztą) podniósł.

    A ja mówię, że należy hodować w strasznych warunkach? Wręcz przeciwnie.

    > ZTCW w
    > podobnych lub gorszych warunkach są traktowane świnie, kury i jakoś ogół
    > przechodzi nad tym do porządku dziennego.

    No i właśnie to nazywam ciemnogrodem i moralnością kalego.

    > Po prostu pies i koń bliższy człowiekowi niż świnia i kura.

    No, temu można se go am-am, mlask-mlask.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek