  • Data: 2009-10-22 15:49:51
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No właśnie. Czyli Kali zabić świniaka (którego Tristan uwielbiać i
    > szanować) i go zeźreć, to być dobrze, bo Kali lubić mniam-mniam
    > świniaki. Jak Tristan zabić psa i go zeźreć, to być źle, bo Kali lubić i
    > szanować psa.

    Jak Tristan zjeść Kalego to źle bo Kali śliczny i sympatyczny. Ale jak
    Kali zjść Tristana to dobrze! Wszyscy się cieszyć, że Tristan pójść
    prosto do nieba.

    > Tak ci się wydaje, bo tkwisz w strasznych stereotypach... Jakby wszyscy
    > tacy byli, to byśmy nadal same mamuty żarli i zagryzali korzonkami.

    Ok, to już wiemy, że wierzysz iż psi smalec jest leczniczy. Rozumiem, że
    akceptujesz też metodę uboju na smalec? Bo psa trzeba zatłuc na śmierć,
    inaczej smalec do niczego.

    Masz może w zapasie trochę żółci utoczonej żywemu baribalowi? Podobno
    pomaga na zgagę.

    > A ja mówię o zastępowalności? Ja mówię o poszerzeniu kuchni.

    Teraz budowlanka? Człowiek renesansu, jak w mordę.

    > Aczkolwiek owszem, świetnie pokazałaś kolejny aspekt zjadania biednej
    > świnki, która nic nikomu nie zrobiła złego, ziemniaczki wtranżala, a my
    > ją brutalnie zarzynamy.... Za to taki pies, drapieżnik... o! On sam jest
    > bezwzględny i bezwzględnie zabija i zjada inne żyjątka, więc i nie
    > będzie zdziwiony, jak go zjemy.

    Znaczy kotlet sie dziwi jak go jesz... hmm...
    A co konkretnie mówił?

    > Nie sądzę, ale że to grupa prawna, a nie hodowlana, to nie będę się w to
    > wgryzał.

    Lepsze to do wgryzania się niż Burek.

    > No i ok.

    Snob.
    Bo nie wierzę że głodujesz.

    > A czemu mają lepsze?

    Bo pisałeś, że mają być bardziej humanitarne. Mam ci pacnąć w nos Twoim
    własnym cytatem czy sam sobie przypomnisz?
    Aż tak nie lubisz czytać drugi raz tego co pisałeś?

    A inni jakoś się potrafią przemóc.

    Kali godzić się na męczenie świnia, a nie pies, bo
    > Kali lubić pies, a nie lubić świnia, ale jak Tristan lubić świnia, a nie
    > lubić pies, to Tristan być be.

    Marzyciel.
    Tristan nie może być już bardziej be...

    > O! Mądrze prawisz. Stąd nie widzę powodu do ich rozgraniczania.

    > O! I na to jest zgoda społeczna, a na zjedzenie nie?

    Nie ma zgody i są na to paragrafy ale jak z każdym podziemiem ciężko
    takie hodowle wykryć. Szczeniaki sprzedaj sie poza terenem "fermy" żeby
    kupujący nie widzieli w jakich warunkach przebywają psy.
    To znaczy, ze jakby widzieli to by nie kupili, co przeczy Twoim teoriom
    o przyzwoleniu społecznym.

    Kupując szczeniaka poza terenem hodowli masz szans kupić produkt właśnie
    takiego przemysłu.

    No ale w sumie jak i tak ma iść pod kij i na kotlety...

    > który do mnie nie przemawia.

    No to musisz sobie wybrać inne społeczeństwo. To jest wszak przypadkowe
    i jak widać nie spełnia Twoich oczekiwań.
    Nie rozumie jeszcze co Ty w tym społeczeństwie jeszcze robisz.
    Sadomasochizm jakiś. Chcesz je zmienić od środka?
    Przecież z Twoją siłą przekonywania nie namówisz głodnego na obiad.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813