  • Data: 2009-10-22 16:24:46
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (22.10.2009 16:19), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ok. To ja zaryzykuję bankructwo... Mogę zacząć hodować, ubijać i
    > sprzedawać? Nie! A więc sam widzisz.

    A przeczytałeś dalsze dwa zdania które napisałem?

    Jakby był popyt na psinę, to by prawo było inne. Gdyby był w Polsce
    popyt na broń, gdyby posiadanie broni było tak zakorzenione w naszej
    kulturze jak w kulturze amerykańskiej, to byśmy mieli prawo posiadania
    broni.

    > A jaki był popyt na internet w Polsce w latach 70?

    A co to ma do rzeczy?

    > No to by je hodowali niewrażliwi. Tak samo jak teraz hodują kurczaczki,
    > świniaczki i inne pokarmy.

    Wydaje mi się że do maltretowania psa trzeba znacznie większej
    niewrażliwości niż do maltretowania świni czy kurczaka.

    > Jak nie? Do większości polityków.

    Jeden Oleksy nie stanowi o podobieństwie między gatunkami :)

    p. m.