  • Data: 2009-10-22 12:12:50
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 14:08:34 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nie, to, że większość Polaków psów nie jest jest efektem ich braku w
    > sprzedaży. Natomiast ciemnogrodem nazywam moralność kalego
    > dopuszczającego warunki hodowli kurczaków, warunki hodowli świń itp przy
    > jednoczesnym niedopuszczaniu hodowli psów na mięso, nawet jeśliby były
    > prowadzone zdecydowanie ,,humanitarniej'' niż hodowle kurczaków czy
    > świń.

    W pewnym sensie się z Tobą zgadzam.

    Aczkolwiek to chyba także wynika z aksjologii. Ja w takich sytuacjach
    "myślę Kossakiem" ;-) i nie mogę zrozumieć jak w Polsce można tak
    traktować konie i psy (i później sobie przypominam, że tamtą warstwę dość
    skutecznie zdruzgotano, najpierw po 1863 i później, po 1939 też), a
    współczesne nam społeczeństwo to w większości element napływowy ze wsi do
    miast.
    A tam, wiadomo, pies to zwierzę nieczyste itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd