  • Data: 2011-07-09 21:07:49
    Temat: Re: Hieny cmentarne - łowcy błędów
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę napisał(a) :

    > Widziałeś gdzieś, czy to figura?
    > Bo ja w życiu nie widzialem sprzedawcy myjącego ręce podczas odbierania
    > zapłaty i wydawania kwitka.

    No i będzie tym razem na mnie, że plotkuję o sprawach których nie
    byłem świadkiem :-)

    Na wybrzeżu jest teraz sezon turystyczny. Wszelcy sprzedawcy chcą
    zarobić na turystach. US też chce zarobić w tym gorącym okresie, ale
    na sprzedawcach :-)
    Wczoraj ta historia dotarła do mnie. Nie od sprzedawcy, ale z
    drugiej ręki. Nazwijmy to, że od osoby nie opowiadającej bajek.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]