  • Data: 2013-02-20 09:39:16
    Temat: Re: Hacking...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.02.2013 22:05, Mr. Misio pisze:

    > Ale konkretnie co?

    Wszystko jedno. Jak pisałem - na poziomie "podstawowym" jeśli wezmę
    cokolwiek, co nie jest moją własnością, bez wyrażonej przez właściciela
    zgody - formalnie kradnę. Nawet jeśli jest to zdeptana puszka na chodniku.

    Zgadza się?

    W rzeczywistości nie zostanie to uznane za kradzież z uwagi na to, że
    łatwo mogę się wytłumaczyć posiadaniem uzasadnionego przekonania, że
    jest to mienie porzucone przez właściciela. Nawet jeśli w tym konkretnym
    przypadku jest to pamiątkowa rozdeptana puszka, którą właściciel
    umieścił tam celowo w porozumieniu z właścicielem chodnika i nie życzył
    sobie jej usuwania ;)

    Czyli wszystko sprowadza się do tego, czy uczciwie mogłem mieć
    przekonanie, że jest to mienie porzucone/udostępnione żeby nie mieć
    postawionych zarzutów. Nawet jeśli to była rozdeptana puszka.

    Mamy porozumienie?