  • Data: 2013-02-19 22:05:43
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No i wracamy do mojego poprzedniego pytania: jak odróżnić? Porzucone?
    > Zgubione? Udostępnione?

    Ale konkretnie co?

    W parku stoi samotna ławka:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    Na śmietniku leży lampa:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    Na chodniku leży mała damska torebka:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    Na parkingu w upalny dzień, przy burger-barze stoi stara otwarta skoda,
    radio gra, kluczyki w stacyjce, a więc Skoda:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    W ciemnej uliczce stoi uszminkowana kobieta w czerwonych szpilkach,
    kabaretkach, w blond peruczce, z miniówą do pół dup... y ;)
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?