  • Data: 2013-02-20 23:45:43
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Dlaczego? Od początku mówiliśmy o "rzeczach ruchomych".

    Dlatego, że rzacz ruchoma to zarówo batonik Mars jak i Limuzyna ;)

    > Pewnie. Chyba że to był bardzo zdezelowany Mercedes i stał tam od
    > dłuższego czasu ;)

    JEśli będzie miał wartość pow 2000 to będzie inaczej, niż jakby był
    tańszy. ;)

    > Albo ją biorę zakładając, że przeciętny sąd powinien mi uwierzyć, że
    > byłem przekonany o jej porzuceniu jako śmieć ;)

    Ale to dalej tylko Twoje założenie :)

    A ty jesteś najmniej obiektywną osobą. Co nie jest zadnym zarzutem.
    Poprostu sami siebie zawsze inaczej oceniamy niz osoba postronna.
    JEszcze inaczej ocenia osoba (sędzia), który ciągle ocenia, przez
    pryzmat prawa. Inaczej ocenia sąsiad. Inaczej kochanka. Inaczej
    zdradzana żona. Inaczej dziecko ;)