  • Data: 2013-02-20 11:13:57
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Wlasciwie za kazdym razem robie FUT pl.soc.prawo jak to robisz, ze dalej
    > krosujesz?

    > No wlasnie nie wszystko jedno ;)

    > Zdefiniuj "cokolwiek" :)

    > Nie ;P

    > to czy łatwo to zależy :)
    >
    > Bo ostatecznie nie twoje przekonanie się będzie liczyć tylko przekonanie
    > sądu.

    > to może być twoje błedne przekonanie, nie zakłądasz włąsnej pomyłki?

    > Nie :)
    >
    > a) rozdeptana pyszka na srodku chodnika - najwieksze prawdopodobienstwo,
    > ze to smiec

> [...]

    W parku stoi samotna ławka:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    Na śmietniku leży lampa:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    Na chodniku leży mała damska torebka:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    Na parkingu w upalny dzień, przy burger-barze stoi stara otwarta skoda,
    radio gra, kluczyki w stacyjce, a więc Skoda:
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?

    W ciemnej uliczce stoi uszminkowana kobieta w czerwonych szpilkach,
    kabaretkach, w blond peruczce, z miniówą do pół dup... y
    a) porzucona?
    b) zgubiona?
    c) udostępniona?