  • Data: 2013-02-20 11:54:01
    Temat: Re: Hacking...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.02.2013 11:13, Mr. Misio pisze:
    > Wlasciwie za kazdym razem robie FUT pl.soc.prawo jak to robisz, ze dalej
    > krosujesz?

    Chyba odpowiadałem komuś, kto puszczał i tu i tu.

    [ciach]

    > No wlasnie nie wszystko jedno ;)

    Z punktu widzenia KK? Jak najbardziej wszystko jedno - jest "rzecz
    ruchoma" bez sprecyzowania, co to jest.

    > Zdefiniuj "cokolwiek" :)

    Dowolna rzecz ruchoma.

    > Nie ;P

    Bo?

    > to czy łatwo to zależy :)
    >
    > Bo ostatecznie nie twoje przekonanie się będzie liczyć tylko przekonanie
    > sądu.

    Tak, o tym właśnie piszę. Ale w przypadku rozdeptanej puszki uważam, że
    łatwo. Nie uważasz? ;)

    > to może być twoje błedne przekonanie, nie zakłądasz włąsnej pomyłki?

    Wiesz, teoretycznie cała rzeczywistość może być iluzją ;-P

    > Nie :)

    Dlaczego?

    > a) rozdeptana pyszka na srodku chodnika - najwieksze prawdopodobienstwo,
    > ze to smiec
    >
    > b) portfel pełny kasy - albo ktoś zgubił (A nie porzucił, choć mógł
    > porzucić ale tutaj znow - najwieksze prawdopodobienstwo - usciakjacy
    > złodziej pozbywajacy sie hot stuff, albo bedziesz w ukrytej kamerze)

    Czytaj uważniej - w tym momencie zapominamy na chwilę o zwyczajach i
    zakładamy, że nic nie wiemy na ich temat. Znamy tylko przepisy.

    Jest puszka. Rozdeptana. Czyjaś. Nie wiemy nic na temat obyczaju - znamy
    wyłącznie obowiązujące prawo.

    Teraz warunki zadania jasne?