  • Data: 2013-02-19 15:35:17
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > W 100% zgoda.

    Nie :) Bo oprócz "nie włamał się" musi być "wyszedł, gdy go wyproszono".
    JAk się nie włamie, ale nie opuści na wezwanie to narusza mir.

    Chyba to samo napisalem :)

    > Ototo :)

    Ale są też nie da się przekonać argumentami sprzecznymi z prawem. Piszę
    w sensie - sa kolejne instancje, i nawet jak jedna łyknie, to druga już
    niekoniecznie.

    > No. I teraz Misio i ja mamy Ci wytłumaczyć na czym polega
    > ZWYCZAJ traktowania tak pozostawionych wózków, jako pozwolenie
    > na jeżdżenie *po terenie marketu*.

    Nie da rady. Próbowałem przez analogię z pisuarem, ale nie utrwaliło się ;)

    > Może inaczej - grupowicze, kto z obecnych jest skłonny się
    > zgodzić, że ZABRANIE z miejsca w którym znajduje się mienie
    > ruchome jest USPRAWIEDLIWIONE zwyczajem?

    ja nie :) uwazam za zwyczajowo i prawnie nieusprawiedliwione.

    > To jest całkiem dobra definicja działania zwyczaju ;)

    :D