    From: "jetway" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Date: Wed, 2 Jun 2004 22:39:09 +0200

    > Chcieliście oszukać Urząd Sarbowy czyli pośrednio *Nas* .
    > Nie udało się i teraz chcesz abyśmy Ci pomogli *Nas*
    > okraść?.

    Nikogo nie chcę okradać. Jak zapewne przeczytałeś dostałem wyrok prawomocny
    i jak najbardziej poniosę konsekwensje choć na nie nie zasłużyłem. Chcę
    tylko się dowiedzieć co ten wyrok oznacza.
    A tak na marginesie to urząd skarbowy okradł nas. W ciągu kilku miesięcy
    zamienił dobrze prosperującą firmę i płacącą podatki w ruinę i kliku ludzi
    straciło pracę. Unieważnili porostu odliczenia sprzed kliku lat. Ale co tu
    się dziwić. Przecież oni dostają premię za wykrywanie "bandytów
    podatkowych". Nie ważne czy oni nimi są czy nie.
    W tym wątku nie chcę o tym dyskutować. Próbuję się dowiedzieć co oznacza
    wyrok i na co się przygotować.