  • 1. Data: 2004-06-02 20:00:19
    Temat: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: "jetway" <j...@w...pl>

    Mój brat zalega dla urzędu skarbowego dość pokaźną sumkę. Dla uratowania
    auta sprzedał je mnie, a ja skolei odsprzedałem je dalej dla osoby obcej.
    Urząd skarbowy wytoczył mi proces cywilny o unieważnienie umowy sprzedarzy.
    W sądzie pierwszej instancji sprawę wygrałem, niestety w drugiej instancji
    przegrałem. Pozostaje teraz pytanie jak to wszystko rozwiązać. Czy zabiorą
    poprostu samochód, czy niestety będę musiał im zwracać kasę za ten samochód
    bo prawnie nie jest on przecież moją własnością.

  • 2. Data: 2004-06-02 20:22:50
    Temat: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "jetway" <j...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9lbjs$oej$1@inews.gazeta.pl

    > Mój brat zalega dla urzędu skarbowego dość pokaźną sumkę. Dla uratowania
    > auta sprzedał je mnie, a ja skolei odsprzedałem je dalej dla osoby
    > [.................]

    Chcieliście oszukać Urząd Sarbowy czyli pośrednio *Nas* .
    Nie udało się i teraz chcesz abyśmy Ci pomogli *Nas*
    okraść?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Celibat nie jest dziedziczny."

  • 3. Data: 2004-06-02 20:34:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <c9lbjs$oej$1@inews.gazeta.pl> jetway napisał(a):
> [...]
    > Urząd skarbowy wytoczył mi proces cywilny o unieważnienie umowy sprzedarzy.

    Na jakiej podstawie? Zajął się nim komornik przed sprzedażą? Jeśli tak, to
    klapa i zaczyna się łańcuszek roszczeń. US bierze auto, kupujący może pozwać
    Ciebie, a Ty brata. Detali jest wiele, ale tak ogólnie to IMHO klapa.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-06-02 20:39:09
    Od: "jetway" <j...@w...pl>

    > Chcieliście oszukać Urząd Sarbowy czyli pośrednio *Nas* .
    > Nie udało się i teraz chcesz abyśmy Ci pomogli *Nas*
    > okraść?.

    Nikogo nie chcę okradać. Jak zapewne przeczytałeś dostałem wyrok prawomocny
    i jak najbardziej poniosę konsekwensje choć na nie nie zasłużyłem. Chcę
    tylko się dowiedzieć co ten wyrok oznacza.
    A tak na marginesie to urząd skarbowy okradł nas. W ciągu kilku miesięcy
    zamienił dobrze prosperującą firmę i płacącą podatki w ruinę i kliku ludzi
    straciło pracę. Unieważnili porostu odliczenia sprzed kliku lat. Ale co tu
    się dziwić. Przecież oni dostają premię za wykrywanie "bandytów
    podatkowych". Nie ważne czy oni nimi są czy nie.
    W tym wątku nie chcę o tym dyskutować. Próbuję się dowiedzieć co oznacza
    wyrok i na co się przygotować.

  • 5. Data: 2004-06-02 20:42:22
    Od: "jetway" <j...@w...pl>

> [...]
    pozwać
    > Ciebie, a Ty brata. Detali jest wiele, ale tak ogólnie to IMHO klapa.

    Czyli oni zabierają tylko samochód. Nie będę musiał im płacić żadnej kasy.
    Ewentualne roszczenia o kasę może do mnie zgłaszać tylko gość który kupił
    odemnie samochód. Czy dobrze zrozumiałem?

  • 6. Data: 2004-06-03 05:50:30
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "jetway" j...@w...pl napisał(a)
    w news'ie: news:c9ldsq$5u4$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > zamienił dobrze prosperującą firmę i płacącą podatki w ruinę i kliku
    > ludzi straciło pracę. Unieważnili porostu odliczenia sprzed kliku lat.

    Wszelkie nieporozumienia przeważnie wynikają
    z niedomówień. Z Twego pierwszego posta
    wyciągnąłem wnioski takie jakie wyciągnąłem.

> [...]
    > "bandytów podatkowych". Nie ważne czy oni nimi są czy nie.
    > W tym wątku nie chcę o tym dyskutować. Próbuję się dowiedzieć co oznacza

    Niektórzy z nimi wygrywają (wielcy_bogaci), ale
    to długo trwa i trzeba mieć masę pieniędzy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z

  • 7. Data: 2004-06-03 05:58:12
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "jetway" <j...@w...pl> napisał(a)
    > Chcieliście oszukać Urząd Sarbowy czyli pośrednio *Nas* .

    Skad pewnosc, ze jesli jest spor obywatel-US
    to obywatel koniecznie musi byc oszustem?
    Nie jestes czasem jakims waznym urzedasem
    z US?

    > Nie udało się i teraz chcesz abyśmy Ci pomogli *Nas*
    > okraść?.

    "Nas" to znaczy kogo oprocz Ciebie? Bo ja sie
    z Toba nie utozsamiam. Nie mam w zwyczaju
    nazywanie oszustem kogos, kto ma jakis konflikt
    z US.

    WOJSAL

  • 8. Data: 2004-06-03 06:05:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "jetway" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się dziwić. Przecież oni dostają premię za wykrywanie "bandytów
    > podatkowych". Nie ważne czy oni nimi są czy nie.

    Ostatnio NIK wykryl zlodziejska dzialalnosc Urzedow
    Skarbowych. Naliczali kary z sufitu, a potem
    brali za to premie. Ciekawe, czy ktos poniosl
    konsekwencje?

    WOJSAL

  • 9. Data: 2004-06-03 06:11:49
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9mena$kjm$1@inews.gazeta.pl

    > Skad pewnosc, ze jesli jest spor obywatel-US
    > to obywatel koniecznie musi byc oszustem?
    > Nie jestes czasem jakims waznym urzedasem
    > z US?

    Czy gdziekolwiek napisałem " na pewno"?. Wnioski
    wyciągnąłem na podstawie posta który napisał.

    > "Nas" to znaczy kogo oprocz Ciebie?

    *Podatników* - sądziłem, że nie jest to
    tak trudne do zrozumienia_domyślenia się.

    > Bo ja sie z Toba nie utozsamiam.

    Robisz z sibie idiotę. (takie odnoszę wrażenie)

    >Nie mam w zwyczaju nazywanie oszustem kogos,
    > kto ma jakis konflikt z US.

    To już wyłącznie Twoja sprawa jak cokolwiek
    kwalifikujesz. Z posta otwierającego wątek
    wynikało jasno - gość jest winny pieniądze
    (podatek?) dla US, gość nie ma zamiaru tego
    zapłacić i aby uniemożliwić ściągnięcie tych
    pieniędzy przepisuje majątek (samochód) na
    brata - nasuwa się pytanie - czy to nie jest
    próba oszustwa?. Odpowiedz sobie sam.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe,

  • 10. Data: 2004-06-03 06:30:35
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > *Podatników* - sądziłem, że nie jest to
    > tak trudne do zrozumienia_domyślenia się.

    Nie czuje sie okradziony przez te osobe.
    A jestem rowniez podatnikiem.

    > To już wyłącznie Twoja sprawa jak cokolwiek
    > kwalifikujesz. Z posta otwierającego wątek
    > wynikało jasno - gość jest winny pieniądze
    > (podatek?) dla US

    Nie jest winny, lecz sad tak orzekl.
    Gdyby wyroki sadowe byly nieomylne, a
    nasze prawo doskonale, material
    dowodowy doskonaly - mialbys racje.
    Dlatego nalezy sprecyzowac: zdaniem sadu
    czlowiek jest winny.

    >, gość nie ma zamiaru tego
    > zapłacić i aby uniemożliwić ściągnięcie tych
    > pieniędzy przepisuje majątek (samochód) na
    > brata - nasuwa się pytanie - czy to nie jest
    > próba oszustwa?.

    Jesli roszczenia US byly zasadne, to tak.
    Jesli nie, to nie jest oszustem, tylko osoba
    ktora chroni swoj majatek przed niesprawiedliwym
    roszczeniem.

    WOJSAL