  • Data: 2004-06-03 07:21:01
    Temat: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:03062004.5DB12BA1@andykowal.biaman.net...

    > Niektórzy z nimi wygrywają (wielcy_bogaci), ale
    > to długo trwa i trzeba mieć masę pieniędzy.

    troche off topic ale jak slysze o us to krew mnie zalewa

    jakos jeszcze nie slyszalem zeby z nimi ktos naprawde wygral, nawet jak
    przegraja proces i maja nakaz zwrotu pieniedzy to tego nie robia, a wszystko
    to bo urzedasy sa bezkarne i nie ponosza zadnych konsekwencji (juz nawet nie
    mowie o finansowych) swoich poczynan

    czekam tylko az ktos w koncu nie wytrzyma i wymierzy wlasna sprawiedliwosc,
    wysadzajc jakis us albo odrabujac leb jakiemus gryzipiorowi, ale to pewnie i
    tak nieczego nie zmieni, niestety