  • Data: 2004-06-03 06:30:35
    Temat: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:03062004.63903C07@andykowal.biaman.net...

    > *Podatników* - sądziłem, że nie jest to
    > tak trudne do zrozumienia_domyślenia się.

    Nie czuje sie okradziony przez te osobe.
    A jestem rowniez podatnikiem.

    > To już wyłącznie Twoja sprawa jak cokolwiek
    > kwalifikujesz. Z posta otwierającego wątek
    > wynikało jasno - gość jest winny pieniądze
    > (podatek?) dla US

    Nie jest winny, lecz sad tak orzekl.
    Gdyby wyroki sadowe byly nieomylne, a
    nasze prawo doskonale, material
    dowodowy doskonaly - mialbys racje.
    Dlatego nalezy sprecyzowac: zdaniem sadu
    czlowiek jest winny.

    >, gość nie ma zamiaru tego
    > zapłacić i aby uniemożliwić ściągnięcie tych
    > pieniędzy przepisuje majątek (samochód) na
    > brata - nasuwa się pytanie - czy to nie jest
    > próba oszustwa?.

    Jesli roszczenia US byly zasadne, to tak.
    Jesli nie, to nie jest oszustem, tylko osoba
    ktora chroni swoj majatek przed niesprawiedliwym
    roszczeniem.

    WOJSAL