  • Data: 2004-06-03 06:11:49
    Temat: Re: HELP Przegrany proces z urzędem skarbowym
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9mena$kjm$1@inews.gazeta.pl

    > Skad pewnosc, ze jesli jest spor obywatel-US
    > to obywatel koniecznie musi byc oszustem?
    > Nie jestes czasem jakims waznym urzedasem
    > z US?

    Czy gdziekolwiek napisałem " na pewno"?. Wnioski
    wyciągnąłem na podstawie posta który napisał.

    > "Nas" to znaczy kogo oprocz Ciebie?

    *Podatników* - sądziłem, że nie jest to
    tak trudne do zrozumienia_domyślenia się.

    > Bo ja sie z Toba nie utozsamiam.

    Robisz z sibie idiotę. (takie odnoszę wrażenie)

    >Nie mam w zwyczaju nazywanie oszustem kogos,
    > kto ma jakis konflikt z US.

    To już wyłącznie Twoja sprawa jak cokolwiek
    kwalifikujesz. Z posta otwierającego wątek
    wynikało jasno - gość jest winny pieniądze
    (podatek?) dla US, gość nie ma zamiaru tego
    zapłacić i aby uniemożliwić ściągnięcie tych
    pieniędzy przepisuje majątek (samochód) na
    brata - nasuwa się pytanie - czy to nie jest
    próba oszustwa?. Odpowiedz sobie sam.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe,