eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - naprawa na miejscu ? › Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!no
    body
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Date: Fri, 2 Jul 2004 04:13:38 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 16
    Message-ID: <i...@z...router>
    References: <cc1fpi$du2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <b...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: cm6.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1088713007 3063 218.186.227.6 (1 Jul 2004 20:16:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jul 2004 20:16:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:224823
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <b...@4...net>, Markus Sprungk wrote:
    >> Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale już
    >> nie pamiętam gdzie.
    >> Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    >> do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    >> sprzęt do mnie ?
    > To drugie

    Z tym, że niekoniecznie oznacza to, że tak wyjdzie taniej:
    Art.8. u.2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza,
    że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1