eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - naprawa na miejscu ?Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
  • Data: 2004-07-02 06:31:52
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sebol napisał(a):


    > a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego.

    Może, ale nie musi. Sytuacja, w której naprawa odbywa się u klienta dotyczy
    niewielu urządzeń a tutaj chodzi o sprzęt komputerowy. Jeśli w gwarancji
    określono, że opieka gwarancyjna odbywa się u klienta to dotyczy to z
    reguły serwisu producenta a nie serwisu sprzedawcy. Prosty przykład:
    monitory firmy Hivision mają gwarancję 3-letnia door-to-door. Obsługą
    zajmuje się serwis producenta. Sprzedawca nie ma tutaj nic do roboty


    > Ba może w
    > ogole nie być gwarancji, wiec nie wiem skąd te informacje.

    Skoro w ogóle nie ma gwarancji to tym bardziej żaden sprzedawca ani
    serwisant nie musi nigdzie jeździć. To klient ma dostarczyć sprzęt do
    serwisu





    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1