eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - naprawa na miejscu ? › Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
  • Data: 2004-07-03 12:26:15
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 2 Jul 2004, Jacek wrote:
    [...]
    >+ przy obecnych marżach rzędu 5-8%. Jeżeli zgłoszenie okaże się bezpodstawne
    >+ to mogę żądać zwrotów kosztów dojazdu + kwotę za stratę czasu ?

    Większość hurtowni i sklepów ma w cenniku wyraźnie opisaną pozycję:
    "sprawdzenie sprawnego sprzętu" z dopiskiem "opłata pobierana w razie
    zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji" (lub coś w tym stylu).
    I na dokumencie kupna, w zgłoszeniu automatycznej sekretarki
    oraz nalepione na drzwiach serwisu "przed zgłoszeniem reklamacji
    nabywca zobowiązany jest zapoznać się z opłatami serwisowymi
    z tytułu zgłoszenia do sprawdzenia poprawnie działającego sprzętu" :)

    >+ Gdzie mogę poczytać coś więcej na ten temat ?

    ...u konkurencji na drzwiach ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1