eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - naprawa na miejscu ?Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
  • Data: 2004-07-01 22:33:10
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: "agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    --
    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:qfciedqdar6z.mkn9qct42m0l$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 1 Jul 2004 19:50:03 +0200, Markus Sprungk naskrobał(a):
    >
    > >> Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale
    już
    > >> nie pamiętam gdzie.
    > >> Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na
    miejsce
    > >> do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    > >> sprzęt do mnie ?
    > >
    > > To drugie
    >
    > a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego. Ba może w
    > ogole nie być gwarancji, wiec nie wiem skąd te informacje.
    >
    >
    > --
    > United Devices Cancer Research Project
    > www.grid.org
    > lobo_(małpa)autograf.pl

    Jeżeli skorzysta z klauzuli towaru zgodnego z umową to wtedy płacisz za
    wszystko za demontaż robociznę etc.,
    jak z gwarancji to co jest w gwarancji napisane
    Aga


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1