eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - naprawa na miejscu ?Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
  • Data: 2004-07-02 07:13:51
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 08:31:52 +0200, Markus Sprungk naskrobał(a):

    > Sebol napisał(a):
    >
    >
    >> a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego.
    >
    > Może, ale nie musi. Sytuacja, w której naprawa odbywa się u klienta dotyczy
    > niewielu urządzeń a tutaj chodzi o sprzęt komputerowy. Jeśli w gwarancji
    > określono, że opieka gwarancyjna odbywa się u klienta to dotyczy to z
    > reguły serwisu producenta a nie serwisu sprzedawcy. Prosty przykład:
    > monitory firmy Hivision mają gwarancję 3-letnia door-to-door. Obsługą
    > zajmuje się serwis producenta. Sprzedawca nie ma tutaj nic do roboty

    OMG "może nie musi" -> a wcześnie piszesz "to drugie". Wprowadzasz ludzi w
    błąd.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1