eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - naprawa na miejscu ?Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
  • Data: 2004-07-01 20:13:38
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <b...@4...net>, Markus Sprungk wrote:
    >> Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale już
    >> nie pamiętam gdzie.
    >> Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    >> do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    >> sprzęt do mnie ?
    > To drugie

    Z tym, że niekoniecznie oznacza to, że tak wyjdzie taniej:
    Art.8. u.2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza,
    że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1