eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja i zwrot gotówkiRe: Gwarancja i zwrot gotówki
  • Date: Sat, 21 Jan 2006 19:40:38 +0100
    From: castrol <j...@w...blumen.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja i zwrot gotówki
    References: <dqtbru$6i9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <dqtbru$6i9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 84.10.102.61
    Message-ID: <43d28026$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1137868838 84.10.102.61 (21 Jan 2006 19:40:38 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: j...@j...com
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:360472
    [ ukryj nagłówki ]

    Kowalski napisał(a):
    > klient kupił płytę główną do komputera za 600zł, kilka dnie przed końcem
    > gwarancji postanowił ją zareklamować bo nie działa port USB.
    > Ponieważ jako sprzedawca nie mam juz gwarancji na tą płytę postanowiłem
    > wymienić ją klientowi na nową. Ten model płyty nie jest juz jednak
    > produkowany i zaproponowałem nowszy i lepszy o wartości 300zł zamiast
    > tamtej. Klient jednak żąda zwrotu 600zł i nie zgada się na inny towar.
    >
    > czy klient ma prawo żądać zwrotu 600zł i nie zgadzać się na przyjęcie
    > sprawnego towaru?

    Czyli co? Klient reklamuje plyte glowna na podstawie gwarancji?? To w
    takim razie za wady plyty odpowiada producent a nie Ty.

    Jesli korzysta z niezgodnosci towaru z umowa, to niech udowodni w takim
    razie ze port USB nie dzialal juz w momencie zakupu - watpie aby udalo
    mu sie to udowodnic.

    I jeszcze kwestia wartosci tej plyty - podejrzewam ze ma ona juz prawie
    2 lata bo tyle miej wiecej producenci daja gwarancji - IMO zadania
    klienta sa bezzasadne i na dobra sprawe to mozna go odeslac z kwitkiem.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1