eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja i zwrot gotówki › Re: Gwarancja i zwrot gotówki
  • Data: 2006-01-21 18:40:38
    Temat: Re: Gwarancja i zwrot gotówki
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kowalski napisał(a):
    > klient kupił płytę główną do komputera za 600zł, kilka dnie przed końcem
    > gwarancji postanowił ją zareklamować bo nie działa port USB.
    > Ponieważ jako sprzedawca nie mam juz gwarancji na tą płytę postanowiłem
    > wymienić ją klientowi na nową. Ten model płyty nie jest juz jednak
    > produkowany i zaproponowałem nowszy i lepszy o wartości 300zł zamiast
    > tamtej. Klient jednak żąda zwrotu 600zł i nie zgada się na inny towar.
    >
    > czy klient ma prawo żądać zwrotu 600zł i nie zgadzać się na przyjęcie
    > sprawnego towaru?

    Czyli co? Klient reklamuje plyte glowna na podstawie gwarancji?? To w
    takim razie za wady plyty odpowiada producent a nie Ty.

    Jesli korzysta z niezgodnosci towaru z umowa, to niech udowodni w takim
    razie ze port USB nie dzialal juz w momencie zakupu - watpie aby udalo
    mu sie to udowodnic.

    I jeszcze kwestia wartosci tej plyty - podejrzewam ze ma ona juz prawie
    2 lata bo tyle miej wiecej producenci daja gwarancji - IMO zadania
    klienta sa bezzasadne i na dobra sprawe to mozna go odeslac z kwitkiem.


    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1