  • Data: 2006-01-22 01:15:31
    Temat: Re: Gwarancja i zwrot gotówki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.01.2006 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał/a:
    > Nie widzę powodów. W moim stacjonarnym jest chyba z 10 portów USB, w tym
    > dwa umieszczone w takim miejscu, że ich użycie grozi śmiercią lub
    > kalectwem. Więc właśnie dziś po raz pierwszy go użyłem ;-)

    No tak, ale to nie jest dowód, że nie działały one w momencie wydania
    towaru :) A jeśli pokusiłby się o dówód pośredni, np. (czysto
    hipotetycznie) inny sprzedawca instalował mu 2 lata temu oprogramowanie i
    zauważył, że nie działa ten port (o czym go poinformował) no to nawet
    powoływanie tego kogoś na świadka nic nie da.
    Natomiast udowodnienie takiej wady normalnym trubem będzie pewnie dość
    kosztowną zabawą choć nie zawsze tak być musi.

    --
    Marcin