eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja i zwrot gotówki › Re: Gwarancja i zwrot gotówki
  • Data: 2006-01-22 00:35:28
    Temat: Re: Gwarancja i zwrot gotówki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 21.01.2006 Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> napisał/a:
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >> A co mówi na ten temat karta gwarancyjna, jeżeli oczywiście klient
    >> wniósł roszczenie właśnie z gwarancji. Bo mógł również z tytułu
    >> niezgodności z umową.
    > Ale jeśli od zakupu upłynęło 6 miesięcy, będzie musiał udowodnić, że
    > uszkodzeniu portu USB istniało w momencie kupna.

    Niekoniecznie, że uszkodzenie, a że wada skutkująca powstaniem uszkodzenia
    portu USB.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1