eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja i zwrot gotówki › Re: Gwarancja i zwrot gotówki
  • Data: 2006-01-21 16:57:33
    Temat: Re: Gwarancja i zwrot gotówki
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A co mówi na ten temat karta gwarancyjna, jeżeli oczywiście klient
    > wniósł roszczenie właśnie z gwarancji. Bo mógł również z tytułu
    > niezgodności z umową.

    Ale jeśli od zakupu upłynęło 6 miesięcy, będzie musiał udowodnić, że
    uszkodzeniu portu USB istniało w momencie kupna.

    Ale coś mi się zdaje, że chce wyłudzić pieniądze za płytę główną, i
    kupić nowszą technicznie. Jeśli tak jest, to należy zakupić taki sam
    model jak reklamowany (na allegro) dobrze umyć i oddać jako naprawiony :)

    Do pytającego: poszukaj na stronie Federacji Konsumentów.

    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1