    From: "Angie" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grożny pies a mieszkańcy
    Date: Mon, 14 May 2007 12:10:14 +0200

    Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    news:f2854m$93k$1@news.onet.pl...

    >raz ten pies prawie zaatakował młodego chłopaka) .

    Prawie robi wielka roznice. Jak mogl prawie zaatakowac? Rzucil sie na niego
    i rozmyslil 10 cm przed nim?

    > Pies w postawie "uważaj, jestem groźny" podbiegł do dzieci.

    Pies w postawie "jestem grozny" stoi a nie biega. Podnosi łeb do gory,
    klatka do przodu, irokez na grzbiecie, zeby odsloniete.

    >Dzięki temu, że znam psi język, pokierowałam zachowaniem dzieciaków - i
    >pies stracił nimi zainteresowanie -

    To znaczy co zrobilas? Smiem przypuszczac ze jakby bulik postanowil zrobic z
    dziecka puzzle to twoje zdolnosci lingwistyczne w zakresie psiego nie na
    wiele by sie zdaly. Jesli do ataku nie doszlo to pewnie dlatego, ze po
    prostu pies nie mial go w planach

    >. Pies niby jest zarejestrowany w spisie psów agresywnych hodowanych w
    >domach.

    To by sugerowalo ze to pitbull bo amstaffow nie ma na liscie psow
    szczegolnie agresywnych
    .
    > 2. Czy ja, jako zwykły człek, mogę sprawdzić, czy w istocie ten pies jest
    > zarejestrowany w spisie hodowanych ras agresywnych?

    A co by ci to dalo. Pomijam kwestie, ze nie ma juz obowiazku rejestrowania
    takich psow - od 2005 roku.

    > Ja również boję się tego psa. A najbardziej boję się o moje (i moich
    > sąsiadów, znajomych) dzieci....

    wzywac Straz Miejska za kazdym razem jak zobaczysz bydlaka luzem. Kilka
    mandatow powinno wyleczyc wlascicieli z nieodpowiedzialnosci.

    Angie