  • Data: 2007-05-16 15:43:46
    Temat: Re: Grożny pies a mieszkańcy
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dorota *** pisze:

    > większych -bokserami, wilczurami, dobermanem, bullterierem). Ale zabawy są
    > zawsze pod kontrolą właściciela. A ja wiem, że psy moich znajomych są karne.
    > Mam nawet tolerancję dla ludzi puszczających duże psy bez smyczy - jeśli
    > widzę, że pies słucha właściciela. Tu natomiast pies zupełnie nie reaguje na
    > polecenia właścicieli...

    To że pies reaguje na polecenia właścicieli nie znaczy że jest
    bezpieczniejszy od tego, który sobie hasa w najlepsze. Zwykle właśnie
    pies, który ma normalną psychikę i lata sobie luzem jest zdecydowanie
    bezpieczniejszy niż pies którego się łamie dyscypliną.
    Inna sprawa że pies nie powinien latać luzem po osiedlu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL