    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grozba....
    Date: 9 Dec 2003 16:58:18 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    g...@S...neostrada.pl news:br4ueh$nir$1@korweta.task.gda.pl

    > Czyli ostatecznie,
    > Co mam zabrac na policje ?? Co na policji mam powiedziec ??

    Coz, ja zglosilem grozby arka (tego co pisze post obok), zaznania trwaja
    srednio 30-60 minut. W moim wypadku byly to grozby telefoniczne
    (rownoczesnie zlozone mi, moim znajomym, oraz nachodzenie w domu i pracy)
    wiec sprawa dosyc szybko poszla do prokuratury. Mam nadzieje iz juz wkrotce
    rozpocznie sie proces.

    Na Twoim miejscu, jezeli czujesz sie realnie zagrozony, na pewno bym to
    zglosil (chyba ze zamierzasz czekac bezczynnie i nic nie robic). Wez ze
    soba wydruki email (+wszystkie naglowki), jakies dodatkowe dane na temat
    osoby grozacej Ci, nagranie telefoniczne (o ile je wykonasz), czy
    skontaktowales sie juz z abuse/ISP? Wez ich odopowiedzi (np potwierdzenie
    iz taki email zostal wyslany), wez tez z stron www ich dane teleadresowe.
    Jezeli przekonasz Policje iz grozba jest realna i moze byc spelniona lada
    chwila, moze odrazu zatrzymaja podejrzanego (tak jak w historii z adminem -
    post obok).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/buzdygan/