  • Data: 2003-12-11 03:39:02
    Temat: Re: Grozba....
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przystawic dyktafon analogowy moze? (Lub lepiej odpowiednio przystosowac
    > komorke i podlaczyc ja bezposrednio z uzadzeniem nagrywajacym).
    No, drugie rozwiązanie brzmi o wiele ciekawiej, tylko jak tego dokonać?
    I to jeszcze tak, żeby nei rozwalić telefonu... Dla mnie to czarna
    magia. Ale chyba trzeba ustawić FUT, co niniejszym czynię, bo takiego
    NTG to dawno tu nie było :)

    > Btw, powinni wprowadzic nowa marke dyktafonow - "Rywin" ;)
    No, a Michnik by wydawał certyfikaty funkcjonalności do konkretnych
    modeli :-P

    chester