  • Data: 2003-12-09 17:17:01
    Temat: Re: Grozba....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    ~ G ~ rzecze:
    > A zebys wiedzial ze pojde, i narobie takiego larum ze caly komistariat
    [..]
    > sprawie. Choc mysle ze nie bedzie takiej koniecznosci.

    Idź zrób larum. Dostarczysz tylko naszym dzielnym policmajstrom dodatkowej
    rozrywki, a nawet w Komendzie Głównej nikt nie będzie za Tobą gardłował tylko
    z powodu znajomości z Tobą. No chyba, że ma wobec Ciebie duży dług wdzięczności.
    Pamiętaj, że to towarzystwo, które opiera swoją działalnośc na przysługach i ktoś
    kto by miał popychać Twoją sprawę albo by spalił swoją przysługę albo zrobił sobie
    "dług" a sprawa i tak zostanie umorzona.

    > Prawo mowi jednoznacznie, z tego co mozna wywnioskowac z pierwszego posta w
    > ktorym byl napisany wyraznie paragrafik odnosnie zastraszenia. Tak wiec nie
    > widze w tym straty mojego czasu. A swego dopne, chocby mialo byc po trupach.

    Chyba po jednym trupie, własnym jak Ci żyłka z nerwów pęknie.
    Prawo może być szczytne, ale jeszcze musi być respektowane, a nie jest.
    A Ty ale skoro się pytasz na grupach co i jak zrobić to znaczy,
    że jesteś dla tych ludzi nikim. Mniej niż zerem.
    Wybacz, że tak twardo mówię, to nie po to by Cię obrażać, ale by Cię uświadomić,
    że nie żyjesz w NY tylko w Polsce i nic nie wskurasz bez podlania kasą lub
    wykorzystania czyjegoś długu wdzięczności. A tak ten ktoś musiałby mieć niezłe
    przełożenie.

    > Jesli moge prosic INNYCH grupowiczow o odpowiedz na mojej poprzednie
    > pytanie, mianowicie.....
    > "Co mam zabrac na policje ?? Co na policji mam powiedziec ??"

    Weź wydruki, idź na kommisariat i powiedz, że chcesz zgłosić przestępstwo.
    Jak masz czas - tak z pół dnia, może dłużej jeśli będziesz podnosił larum - to
    chodź sobie i zgłaszaj.
    Zwróć jednak uwagę, że jak NIE udowodnisz gościowi, tego o co go oskarżasz,
    to zapłacisz mu jeszcze odszkodowanie za fałszywe oskarżenie.

    Powodzenia!

    pozdrawiam
    Arek

    --