  • Data: 2018-09-11 02:05:54
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli jednak uważasz, że własność spółdzielni jest gorsza od "prywatnej".

    Jest urodzaj jabłek i na rynku są głownie jabłka i z tego Ci wynika, że
    preferuję gruszki?

    > Prawdę mówiąc nie uważam, żeby korzystanie z terenu spółdzielni i
    > niechodzenie na siłę dookoła tylko główymi ulicami było nie ok.

    Zgubiłem się w ilości zaprzeczeń. Czyli uważasz, że jest ok łażenie
    przez teren spółdzilni, jeśli sobie tego jej mieszkańcy nie zyczą?

    > Ale jaką infrastrukturę? Są ulice co 300-500 metrów i musi wystarczyć -
    > reszta jest swięce prywatna i nikomu nic do tego.

    Infrastruktura wymieniona w linku o mordorze, który wkleiłeś.
    Wynikało mi, ze komunikacyjna.

    --
    Marcin